Jänkekorporatismen/NATO-imperialismen hotar/skryter med att vara den mest kraftfulla militära makten under dom kommande dekaderna
Jänkekorporatismen/NATO-imperialismen vill omringa/innesluta alla andra stater/länder
Det bipolära maktspelet har övergått i det multipolära maktspelet
Istället för neutralitet och alliansfrihet väljer drönarklassen här i landet allianser och fiender (EU/EMU-eländet/NATO-imperialismen/WTO/…) och udsätter därmed samhället/folk och fä för livsfara
Istället för en återgång till det kalla kriget borde sverige rusta sej för en ansvarsfull självförsvars- och självförsörjningsnivå
Det politiska etablissemanget kan bara ses som landsförrädare
Det är dags att lära den parasitära drönarklassen att arbeta och försörja sej själv med risk för att arbetsskadorna exploderar
Liberalismen är en irrlära
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar