Danmark skickar 150 soldater under NATO-befäl till den ryska gränsen i baltikum i avskräckande syfte
En dansk officerare skickas hem från jänkekoalitionens huvudkvarter i kuwait för repatriering efter att ha sagt precis som jänkekorporatismen att irakierna saknar ämne och vilja att strida mot IS/Daesh
Debattkulturen och yttrandefriheten inom militären är strypt
Tilltron och respekten för öppenheten är borta
Typiskt drönarklassen/krigshetsarna
Liberalismen är en irrlära
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar