För ~3.300 år sen (under bronsålderen) fanns det en handelsrutt/handelsnätverk mellan skandinavien och mesopotamien (syrien/irak)
Det finns fynd av mesopotamiskt glas i södra skandinavien och hela vägen ner
Glasvejen har gått från skandinavien ner mot balkan/grekland via oder/donau/tisza/mures och sen längs med södra turkiets kust/cyperen till syrien/irak/egypten
Idag är dom kriminella avarterna och dårskapen jänkekorporatismen/NATO-imperialismen och bombar där överallt
Vilka jävla förbannade svin
Hur fan kan jänkekorporatismen/NATO-imperialismen ha några anhängare
Liberalismen är en irrlära
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar