SD har blivit täringslivets konservativa/fascistiska/rasistiska/etnicitistiska/nazistiska/rabiata/… gren
Högerpartierna konformeras mer och mer till ett parti
Högerpartierna står i ett led och skriger glåpord mot arbetarklassen där täringslivet håller i taktpinnen
SD har gått från nationalism till socialkonservatism
Vad nu skillnaden är
Samtliga högerpartier vill ansluta sej till NATO-imperialismen
MS kan tänka sej samarbeta med SD om SD vill gå med på en NATO-anslutning
Vilka jävla förbannade maktgalna hämningslösa omedveten historielösa asociala idioter
Högerpartierna är en kriminell rörelse
Högerpartierna är terrorister
Liberalismen är en irrlära
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar