lördag 4 juni 2016

Tjatet om hotet från ryssland är ett fiktivt propagandistiskt obegåvat trams

SD har blivit täringslivets konservativa/fascistiska/rasistiska/etnicitistiska/nazistiska/rabiata/… gren 
Högerpartierna konformeras mer och mer till ett parti 
Högerpartierna står i ett led och skriger glåpord mot arbetarklassen där täringslivet håller i taktpinnen 
SD har gått från nationalism till socialkonservatism 
Vad nu skillnaden är 
Samtliga högerpartier vill ansluta sej till NATO-imperialismen 
MS kan tänka sej samarbeta med SD om SD vill gå med på en NATO-anslutning 
Vilka jävla förbannade maktgalna hämningslösa omedveten historielösa asociala idioter 
Högerpartierna är en kriminell rörelse 
Högerpartierna är terrorister 
Liberalismen är en irrlära

Inga kommentarer: